Siparişimin durumu nedir?

Sipariş durumunuzu kontrol etmek için hesabınıza giriş yapın ve "Sipariş Geçmişi"ni tıklayın. Eğer üye olmadan sipariş verdiyseniz Whatsapp Destek Hattından yardım alabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Maalesef bulunmamakta. Sadece kredi kartı ve banka havalesi ile ödeme alıyoruz. Kapıda ödeme yöntemi ile satın alma seçeneğimiz yok.

Üyelik oluşturmak zorunda mıyım?

Hayır zorunda değilsiniz. Ancak bir hesap oluşturmak, gönderi bilgilerinizi saklamanıza, sipariş geçmişini görmenize ve ürününüzün garanti bilgilerini görüntülemenize olanak tanır. Ayrıca web sitemizin sunmuş olduğu indirim ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz.

Kargo ücreti bana mı ait?

Bazı ürünlerimizde kargo dahil bazı ürünlerimizde kargo hariç satışlarımız bulunmaktadır.

Cihaz montajımı kim yapacak?

Montaj dahil ürünlerimizi tercih etmeniz halinde montaj bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak sizlere daha uygun ürünler sunabilmek için montaj hizmeti kısmını genel oalrak ürünlerimizden çıkardık. Kendiniz montajınızı yapabilmeniz için sizlere kurulum şemaları ve karekod video ile yardımcı olmaya çalışıyoruz.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmelisiniz?

Kolinin Islak, Yırtık, Ezik ve Parçalanmış olması normal değildir. Tarafımızdan hiç bir müşterimize bu şekilde ürün göndeirlmemektedir. Tüm ürünlerimizi sağlam ve özenle paketliyoruz. Ancak kargo kaynaklı bu sorunlar yaşandığında yapmanız gereken kolileri teslim almayıp, kargo çalışanı ile tutanak tutmalısınız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR